MARS značajke

Kompletno rješenje za potrebe turoperatora, turističkih i DMC agencija te ostalih profesionalaca u turizmu.

Mars logo

Upravljanje produktima

Unos podataka o proizvodu, opisa, sadržaja, GPS lokacije, galerija fotografija, pojedinosti o jedinici, pravila za otkazivanje

Samostalna administracija SEO podataka (Meta Title, Description, Keywords)

Detaljni opisi znamenitosti, plaža, nacionalnih parkova, skijališta i slično.

Upravljanje produktima

Cjenici i raspoloživost

Pregled raspoloživosti produkta u realnom vremenu

Različite vrste raspoloživosti (Alotman, Upit, Fiks, Stop sale)

Unos raspoloživosti po jedinici ili objektu

Detaljan i pregledan izvještaj raspoloživosti

Cjenici za sve vrste produkata

Mogućnost unosa svih vrsta popusta, akcija, doplata, pristojbi (po jedinici ili objektu)

Mogućnost kopiranja cjenika odjednom za više objekata

Automatsko usklađivanje subota kod kopiranja cjenika za sljedeću godinu

Različiti cjenici s obzirom na kanale prodaje i partnere

Cjenici i raspoloživost

Back office

Predefinirani dokumenti u sustavu prevedeni na sve relevantne svjetske jezike

Upit, Ponuda, Poziv na plaćanje, Podsjetnik za plaćanje, Potvrda rezervacije, Ugovor o putovanju, Primljena uplata, Najava za davatelja, Voucher, Pre-stay letter, Rooming liste

Slanje dokumenata iz sustava jednim klikom

Automatsko slanje dokumenata

Lako pretraživanje i ažuriranje rezervacija

Više statusa rezervacija s obzirom na poslovne procese (Active, Canceled, Offer, Request, Processing, Reservation)

Više vrsta bilješki na rezervaciji i dokumentima (Interne bilješke, bilješke za kupce, bilješke za dobavljače)

Praćenje i automatski unos uplata

Unos i praćenje isplata prema dobavljačima

Automatsko izdavanje skupnih SEPA naloga

Definiranje različitih modela plaćanja

Izrada svih vrsta faktura (avansni računi, redovni računi, računi po posebnom postupku oporezivanja, računi s obračunom za iznajmljivače)

Izrada linkova za plaćanje, QR kod, 2D barkod

Fiskalizacija

Svakodnevni uvid u prodajne rezultate pomoću DASHBOARD-a

Detaljni izvještaj rezervacija i računa (Stanje bookinga, Financijski izvještaj)

Mogućnost exporta u Excel rezervacija, računa, izvještaja

Mogućnost importa rezervacija, cjenika putem Excel-a

Praćenje profitabilnosti po djelatniku, odjelu, poslovnici, partneru, paketu, projektu ili kanalu prodaje

Backoffice sučelje optimizirano za mobilne uređaje

Back-office

Online booking engine

Intuitivan proces bookinga, desktop i mobile pokrivenost

Napredna tražilica s naprednim filterima za pretragu

Jednostavno upravljanje online ponudama direktno iz MARS sustava

Tagiranje i prikaz različitih kategorija ponuda

Automatsko isticanje akcija i popusta na web stranici iz cjenika

Interaktivni prikaz i booking objekata na karti

Automatsko slanje rezervacija i uplata u MARS sustav

Automatsko slanje dokumenata kupcima

Korištenje različitih Payment Gateway-a

Eksportirajte kontakte kupaca u e-mail marketing sustave kao što su MailChimp, iContact i Vertical Response.

Potpuna integracija s Google Analyticsom ili drugim analitičkim paketima trećih strana

Mogućnost dijeljenja proizvoda na popularnim društvenim mrežama

Booking engine

Ture i paketi

Brza i intuitivna izrada kalkulacija

Automatska izrada i slanje ponude

Automatsko izrada i slanje itinerera

Praćenje i rekapitulacija prodaje po paketu (točka pokrića troškova)

Pregledno vođenje troškova pojedine ture ili paketa

Konačni obračun tura / paketa jednim klikom

Automatska izrada cjenika za Online prodaju paketa iz kalkulacije

Ture i paketi

Channel manager

Besplatan konekcija sa svim relevantnim svjetskim booking portalima

Upravljanje cjelokupnom ponudom na jednom mjestu

Sinkronizacija cjenika, raspoloživosti i rezervacija u realnom vremenu

Automatsko slanje obavijesti na e-mail prilikom svake izrade ili promjene rezervacije

Mogućnost sinkronizacije kalendara putem iCal-a

Channel manager

MARS B2B modul

Partner/Subagent login i pristup svim svojim ponudama i rezervacijama

Mogućnost različitih marži i provizija ovisno o subagentu ili partneru

Brzo i lako dodjeljivanje akcija i pogodnosti

Jednostavno i točno praćenje realizacije i profitabilnosti partnera / subagenata

MARS supplier modul

Pregled i pristup dobavljača svim svojim rezervacijama

Mogućnost unosa i ažuriranja raspoloživosti od strane dobavljača za svoje objekte i jedinice

API povezivanja

Povezivanje s knjigovodstvenim sustavima

Povezivanje s dobavljačima

Povezivanje s Document sustavima

Povezivanje s E-računom

Naši partneri uspješno
posluju uz MARS platformu

Iza NeoLaba ponosno stoji 15 godina iskustva u turizmu. Naši klijenti jamče najbolje korisničko iskustvo uz naš dedicirani tim za podršku. Osobno se odnosimo prema svakom klijentu te ispunjavamo i najzahtijevnije zadatke. Svjesni smo činjenice da je dobra podrška nužan segment
za rast Vašeg poslovanja.

  • "Nakon donesene odluke o modernizaciji naše online platforme i prelazak na novo rješenje za rezervacijski sustav uslijedila je i potraga za adekvatnim rješenjem za tour operatorski software koji bi zadovoljio naše potrebe.

    Iznimno smo zadovoljni što smo pronašli NeoLab tim i njihov rezervacijski sustav MARS. Ubrzali smo sve poslovne procese i integrirali sve potrebne online servise u jednom software-skom paketu. Podrška i nivo usluga koje nudi NeoLab timom je vrhunska - za svaku preporuku."

    - Nenad Tomić, CEO at Olympic Travel
  • "Suradnja sa NeoLab timom od samog početka je bila izuzetno profesionalna i kvalitetna. U potpunosti zadovoljni kvalitetom njihovih rješenja, MARS rezervacijskim sustavom i pruženom podrškom u poslovanju.

    Uspješno smo modernizirali i unaprijedili poslovanje upotrebnom modernih online rješenja i pokrili sve naše potrebe od hotelskog poslovanja, privatnog smještaja, putovanja do transfera i avio prometa. Ukratko MARS sustav u potpunosti zadovoljava potrebe turoperatera kao što je naša agencija."

    - Mirjana, CEO at Atlantis travel
  • "Nakon dužeg perioda potrage za kvalitetnim informatičkim rješenjem vrlo brzo smo shvatili da NeoLab ima pravo rješenje za naše potrebe. Od početka korištenja MARS rezervacijskog sustava modernizirali smo gotovo sve segmente poslovanja te uveli direktnu online prodaju naših usluga.

    Kao jedna od vodećih agencija specijalizirana za krstarenja hrvatskom obalom bilo nam je bitno da započnemo suradnju s profesionalnim timom s dugogodišnjim iskustvom u turizmu, što nam je uvelike olakšalo postizanje naših ciljeva. Vrlo smo zadovoljni kvalitetom i podrškom kompletnog NeoLab tima."

    - Roman, CEO at Zantium travel
  • "Nakon odluke o pokretanju poslovanja sljedila je odluka o tome koji sustav koristiti za naš široki spektar usluga. Kao turoperater morali smo imati sve napredne mogućnosti modernog softvere-a i maksimalno automatizirati sve naše procese rada.

    U tome smo našli kvalitetnog partnera i vrhunsko programsko rješenje. Uspjeli smo automatizirati sve procese od skeniranja i automatskog unosa ulaznih računa do spajanja s našim knjigovodstvenim programom. Poslovanje smo zaokružili izradom online prodaje koja je zadovoljila i naše najnaprednije zahtjeve. Stvarno sve pohvale za NeoLab tim."

    - Dalibor, CEO at Btravel
  • "Zajedno sa NeoLabom uspijeli smo ostvariti naš cilj - modernizirati našu online platformu za booking vila.

    Postavljeni ciljevi s naše strane su bili jako visoki i NeoLab se pokazao kao jedan od najboljih partnera u realizaciji projekta.

    Iznimno smo zadovolji razinom stručnosti, kvalitetom kompletnog rezervacijskog sustava, podrškom i brzinom konačnog produkta.
    NeoLab tim je svakako za svaku preporuku!"

    - Toni, CEO at Villsy
  • "Vrlo smo zadovoljni MARS ERP rezervacijskim sustavom i kvalitetom podrške koju dobivamo za sve naše potrebe.

    Upotrebom MARS sustava pratimo naše kompletno poslovanje, automatizirali smo većinu radnji koje smo prije morali ručno raditi. Praćenje rezervacija, uplata, isplata, stanja raspoloživosti, cjenika i računa vrlo je intuitivno u MARS sustavu.

    Dugo smo tražili alat koji bi se prilagodio nama i pokrio sve naše potrebe te sa zadovoljstvom možemo preporučiti MARS drugim korisnicima."

    - Silvia, CEO at Istriasun
  • "Povodom želje boljeg razvoja online prodaje u dijelu turizma regulatornih promjena na tržištu Srbije krenuli smo u potragu za računalnim rješenjem koje bi pokrilo potrebe naše agencije.
    NeoLab je u potpunosti unaprijedio i modernizirao rad u našoj turističkoj agenciji. Rezervacijski sustav MARS je upravo rješenje koje smo tražili, a NeoLab pravi partner za naše potrebe.

    Puno im hvala za sav trud, podršku i kvalitetu koju nam pružaju - za svaku pohvalu..."

    Srđan Stojanović, CEO
  • "Za online prodaju naših usluga više se nismo mogli osloniti na djelomična rješenja već smo krenuli u potragu za adekvatnim rjšenjem - najbolji software za turističku agenciju. Prelaskom smo automatizirali sve željene procese, online poslovanje smo modernizirali i prilagodili svim našim potrebama.

    MARS rezervacijski sustav za agencije se pokazao kao najbolje moguće rješenje - puno hvala NeoLab timu."

    Alojz Pavlović, CEO
  • "Nakon kraće potrage za sustavom i channel managerom koji bi zadovoljio naše potrene vrlo smo zadovoljni sa NeoLab timom i njigovim rješenjima.
    Uspiješno smo poboljšali i automatizirali naše poslovanje, uveli online plaćanje i općenito unaprijedili sve segmente koji su nam bili bitni.

    Zahvalni smo NeoLab timu na njihovoj pomoći i podršci."

    Igor Macan, CEO
Upoznajte naše partnere

Poslujmo zajedno

Uspješno ojačajte svoje poslovanje i ostvarite veći booking.
Slobodno nas kontaktirajte za Vaš sljedeći projekt.

Kontaktirajte nas