NeoLab program za touroperatore

MARS programsko rješenje za turoperatore pokriva i najnaprednije poslovne potrebe modernog turoperatora. MARS sustav je posebno prilagođen radu incoming i outgoing turoperatora, radu sa grupama, turama i individualnim rezervacijama.

Upravljanje svim poslovnim procesima na jednom mjestu

Upravljanje B2B i B2C turističkim uslugama

Pratite trendove poslovanja i prodajne rezultate kroz izvješća

Izrada paketa, paket aranžmana, slanje ponuda, itinerara i praćenje grupe je jednostavno i intuitivno. MARS je brz i pouzdan, cloud rezervacijski sustav koji je uvijek dostupan te prilagođen stolnim i mobilnim uređajima.

Svaka turistička kompanija ima različite potrebe i interne procedure. MARS programsko rješenje omogućava svakom turoperatoru da jednostavno kontrolira procese i upravlja sa svim ugovorenim turističkim uslugama kako prema B2B partnerima tako i prema direktnim B2C korisnicima. Nudi mogućnost primjene jedinstvenih strategija prodaje i cijena na različitim kanalima unutar jednog centraliziranog rezervacijskog sustava.

Smještaj
Krstarenja
Transferi
Izleti
Gastro
Ulaznice
Aktivnosti
Vodiči
Paketi
Letovi

Upravljanje produktima

Upravljajte fotografijama proizvoda, opisima, lokacijama, kontaktima, raspoloživosti i cijenama na jednom mjestu i kroz jednu aplikaciju.

Smanjite vrijeme potrebno da Vaš proizvod bude dostupan na tržištu. Brzo i lako dodavanje informacija, fotografija i opisa za sve vrste turističkih produkata.

Detaljno opišite obližnje znamenitosti, plaže, nacionalne parkove, skijališta i slično. Dočarajte destinaciju, povećajte vrijednost vaše ponude i kreirajte privlačan turistički produkt za vaše goste.

Različiti moduli u MARS-u pokrivaju mogućnost upravljanja svim turističkim proizvodima te omogućavanju kontrolu svih vrsta rezervacija, računa i izvještaja na jednom mjestu u jednoj aplikaciji.

Cjenici i raspoloživost

Pratite raspoloživost proizvoda u realnom vremenu kako biste izbjegli over i under-booking. MARS omogućava lakšu primjenu različitih strategija cijena i raspoloživosti ovisno o kanalu prodaje.

  • Jednostavan i brz pregled raspoloživosti produkata u realnom vremenu

  • Smanjivanje over i under-bookinga

  • Različite strategije cijena po partneru i kanalu prodaje

  • Multivalutni cjenici

  • Različite vrste raspoloživosti

  • Kopiranje cjenika i promjena marže na više cjenika istovremeno

  • Kopiranje više cjenika iz jedne u drugu godinu sa automatskom korekcijom datuma

Cjenici i raspoloživost
B2B, Subagenti

B2B, Subagenti

Povećajte promete preko svojih B2B kanala i subagenta kroz korištenje B2B modula u kojem vaši partneri mogu brzo i jednostavno doći do cijena i raspoloživosti svih vaših usluga zajedno sa fotografijama i svim detaljima vezanim za vašu ponudu.

Možete brzo i lako odrediti različite cjenovne strategije prema svojim partnerima te preko detaljnih izvještaja pratiti realizaciju prometa i RUC-a po partneru.

  • Različite marže i provizije ovisno o subagentu

  • Višejezični sustav za strane subagente

  • Brzo i lako dodjeljivanje akcija i pogodnosti u realnom vremenu

  • Subagenti mogu pristupiti ponudama i cijenama bilo gdje i u bilo koje vrijeme

  • Jednostavno i točno praćenje realizacije i profitabilnosti subagenata

Ture, paketi

Ture, paketi

MARS programsko rješenje podržava cjelokupni proces prodaje i postprodaje za pakete i ture.

Izrada kalkulacija je brza i intuitivna, te postoji mogućnost kopiranja i ažuriranja kalkulacije što omogućava brzi unos serijala ili tura s različitim polascima. Iz kalkulacije se jednim klikom može poslati ponuda te se već uneseni podaci koriste za izradu itinerera koji je moguće lako ažurirati te dodati fotografije i dodatne opise. Moguće je kontinuirano praćenje realizacije odnosno prodaje i profitabilnosti pojedine ture ili paketa.

Nakon realizacije, obračun paketa i izdavanje faktura je automatizirano i jednostavno.

  • Izrada kalkulacije

  • Automatska izrada i slanje ponude

  • Upravljanje rezervacijama

  • Slanje najava dobavljačima

  • Automatska izrada i slanje itinerara

  • Obračun ture/paketa

  • Automatski obračun PDV-a i zatvaranje avansnih računa

Upravljanje rezervacijama i dokumentima

MARS programsko rješenje povećava vašu operativnu efikasnost kroz mogućnost određivanja i automatiziranja koraka u procesu bookinga, odgovora na upite kao i komunikacije sa gostima i dobavljačima prije putovanja.

Jednom postavite pravila vezano za slanje email potvrda, najava i podsjetnika i nakon toga će se oni automatski slati.

Smanjite ljudske pogreške, povećajte produktivnost, izbjegnite repetitivne postupke te uz pomoć našeg sustava za dokumente automatizirajte svoj radni dan.

Automatizacija prodajnih i operacijskih procesa podrazumijeva da je komunikacija sa gostima i dobavljačima brža i točnija u isto vrijeme zaposlenici se mogu baviti prodajnim aktivnostima te se povećava promet koji pojedini zaposlenik može ostvariti.

  • Brzo i intuitivno pretraživanje rezervacija i dokumenata

  • Automatizacija komunikacije sa gostima

  • Automatizacija komunikacije sa dobavljačima

  • Svi dokumenti dostupni na jednom mjestu

  • Automatsko slanje upita, najava, podsjetnika, vouchera...

  • Smanjivanje ljudskih grešaka

  • Povećanje produktivnosti

Upravljanje rezervacijama i dokumentima
Financije

Financije

Modul Financija razvijen je na način da se sve postprodajne aktivnosti mogu odraditi brzo, automatizirano, točno i kontrolirano kako bi se vaši zaposlenici mogli fokusirati na prodaju.

Brzo i jednostavno izradite odgovarajuće avansne ili finalne računa. Omogućavamo spajanje sa knjigovodstvenim programima kako bi se izbjegle duple repetitivne aktivnosti unosa dokumenata i smanjile greške u knjiženjima.

Automatizirani import uplata omogućava vam brzo i jednostavno povezivanje uplata sa pripadajućim rezervacijama te praćenje naplate prije dolaska gosta.

Planiranje i formiranje isplata prema dobavljačima te izrada skupnih ili pojedinačnih SEPA naloga omogućava vam pravovremeno plaćanje dobavljača i praćenje obveza.

  • Fakturirajte jednim klikom

  • Automatska izrada finalnih računa i obračun PDV-a

  • Automatski prenosite i kontrolirajte uplate

  • Kontrolirajte plaćanja prema dobavljačima

  • Automatski zadajte skupne SEPA naloge

Izvještaji

Analizirajte poslovanje pomoću naših izvješća te donosite pametnije odluke. Iskoristite moć brzog uvida u svoje rezervacije ili preuzmite detaljna izvješća kako biste pratili trendove poslovanja kroz vrijeme.

Detaljni izvještaji prodaje i profitabilnosti omogućavaju pronalaženje kritičnih točki, uskih grla te povećanje produktivnosti.

Pomoću izvještaja može se dobiti točni uvidi u profitabilnost kompleksnih turističkih proizvoda jer se svi troškovi lako mogu povezati sa specifičnom turom, grupom ili paketom kako bi se vidio njihov točan profit.

Isto tako moguće je pratiti profitabilnost po djelatniku, odjelu, poslovnici, partneru ili kanalu prodaje.

  • Svakodnevni uvid u prodajne rezultate pomoću DASHBOARD-a

  • Pratite poslovanje pomoću različitih detaljnih izvještaja

  • Detektiranje kritičnih točaka i uskih grla

  • Praćenje profitabilnosti po djelatniku, odjelu poslovnici partneru ili kanalu prodaje

Izvještaji
NeoLab logo

Naša specijalnost je izrada softverskih rješenja u turizmu

Unaprijedite svoje poslovanje uz pomoć MARS platforme – ERP sustava dizajniranog za potrebe moderne turističke agencije.